محتوای Moz در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۶ بازنشسته می شود. پس از بحث و بررسی بسیار ، ما به تصمیم دشوار رسیدیم تا از نرم افزار بازاریابی محتوا به هسته سئوی خود برگردیم. برای اطلاعات بیشتر ، به اینجا بروید.

بازاریابی محتوا

بیان موارد واضح در اینجا ، اما محتوا بخش مهمی از هرگونه فعالیت بازاریابی ورودی است. مشکلی که بیشتر ما به آن دچار شده ایم – و من این را از سالها مشورت سئو با ناشران می دانم – این است که حتی محتوای “خوب” می تواند بدون سهم ، پیوند و یا تبدیل از نمای محو شود. جذب مخاطب به سادگی کلیک کردن روی “انتشار” ساده نیست.

مشکلی

بنابراین ، چگونه از تبدیل شدن به محتوای فانتوم به یک عادت جلوگیری می کنیم؟

برای موز ، داده های به موقع بخش بزرگی از جواب بوده است. با گذشت سالها ، ما ابزارهای داخلی مانند ۱Metric را برای هدایت کار خود ساخته ایم. این یک استراتژی ساده است ، اما هرچه تجزیه و تحلیل بیشتری انجام دهیم ، مخاطبان خود را بهتر درک می کنیم. هرچه مخاطبان خود را بهتر درک کنیم ، تولید محتوای جذاب آسانتر است.

وقتی در مورد این ابزارها وبلاگ می گوییم و صحبت می کنیم ، افراد جامعه به ما یادآوری می کنند که داشتن چیزی مشابه برای استفاده خودشان واقعاً مفید خواهد بود.

خوب ، ما آن بازخورد را به دل گرفتیم و حدود یک سال پیش تصمیم گرفتیم محصولی را تولید کنیم که به بازاریابان و تولید کنندگان محتوا کمک می کند تا تلاش های خود را در زمینه محتوا بهینه کنند. اکنون ، پس از تلاش های زیاد ، ما آماده هستیم تا پرده را برای آخرین پیشنهاد خود برگردانیم: محتوای Moz .

صحبت کافی است – بگذارید بررسی کنیم!

در اینجا یک مرور سریع از ما ارائه شده است …

حسابرسی محتوا

در قلب Moz محتوا حسابرسی محتوا قرار دارد. با یک حسابرسی ، می توانید هر سایت ، از جمله یک رقیب ، را خزیده و تحلیل کنید. حسابرسی صفحات یک سایت را موجودی می کند و برنده ها را بر اساس فعالیت های اجتماعی و پیوندی کشف می کند … به عبارت دیگر ، تحلیل اصلی که احتمالاً قبلاً در Excel با هم در حال پیوند زدن هستید.

چگونه راهنماهای موجود در Blog Blog در برابر لیست جمع می شوند؟

این فیلترینگ به شما امکان می دهد محتوای محتوا را جدا کنید تا به راحتی بینش درباره استراتژی فعلی خود بپردازید. آیا مقالات “رسانه های اجتماعی” یا “ایجاد لینک” لینک های بیشتری ایجاد می کنند؟ جمعه های وایت برد چگونه با فیلم های دیگر مقایسه می شود؟ حسابرسی به شما امکان می دهد تجزیه و تحلیل را میانبر کنید و به سؤالات متداول در مورد علایق مخاطبان خود پاسخ دهید.

این تجزیه و تحلیل نقطه به موقع هنگام تحقیق یا تصحیح دوره مفید است ، اما ما همچنین می دانیم که گزارش عملکرد مداوم برای گردش کار یک بسیار مهم است. این جایی است که حسابرسی های ثبت شده وارد می شوند.

با یک حسابرسی پیگیری شده ، محتوای محتوای Moz به طور خودکار هر هفته یک سایت را دوباره خزیده و معیارهای عملکرد شما را ترسیم می کند. سپس ، با انتخاب حسابرس مفید ، می توانید ممیزی هایی را که بایگانی کرده ایم برای مقایسه میزان پیشرفت شما مقایسه کنید.

جستجوی محتوا

وقتی ما محتوای Moz را ساختیم ، می دانستیم که باید در هر دو انتهای طیف تولید محتوا به سایتها کمک کنیم. اگر یک سایت مخاطب فعال داشته باشد ، ممیزی های ردیابی عالی هستند ، اما اگر تازه کار را شروع می کنید ، معمولاً تمرکز روی تحقیق است. اینجاست که جستجوی محتوا وارد می شود.

جستجوی محتوا به شما امکان می دهد مقالات پرطرفدار را از طریق وب با جستجوهای ساده در موضوع کاوش کنید. به SEO و محتوا علاقه دارید؟ جستجوی سریع برای (بدون تعجب در اینجا) “جستجوگرها و محتوای” مقالات رقیبی را که توجه زیادی را به خود جلب کرده است ، سطوح مختلفی از این بخش قرار می دهد.

Moz Content صدها هزار سایت انگلیسی زبان را رصد می کند تا محتوای جدیدی درباره سوله هایی که در آنها بازی می کنید به سطح بیندازید. از این ابزار برای تجزیه و تحلیل رقبا یا مباحث تحقیقاتی که برای مخاطبان شما مهم هستند استفاده کنید.

برای بازاریابان رسانه های اجتماعی ، جستجوی محتوا نیز در زمینه درمان کمک می کند. بعد از اینکه چیز جالبی پیدا کردید ، می توانید آن را مستقیماً با پیروان خود به اشتراک بگذارید:

و یک یادداشت نهایی: احتمالاً متوجه خواهید شد که ما در حال اشتراک سهام توییتر نیستیم. از چند روز پیش ، توییتر انتهایی را که بسیاری از ما برای اندازه گیری شمارش توییت استفاده می کردیم ، خاموش کرد. ما نمی خواستیم این چین و چروک راه اندازی شود ، اما ما روی این پرونده هستیم و روی گزینه های دیگری کار می کنیم.

زمان تست درایو

جزئیات دیگری وجود دارد که می توانیم آنها را پوشش دهیم ، اما حدس می زنم ترجیح می دهید فقط شیرجه بزنید و خودتان را ببینید. با محتوای Moz ، ما دسترسی رایگان و محدود به ممیزی و جستجوی محتوا را ارائه می دهیم. فقط کافی است به https://moz.com/content بروید و آن را برای چرخش بگیرید. ( T ip: برای محدودیت بالای صفحه ، جستجوهای بیشتر و حسابرسی ذخیره شده ابتدا به حساب انجمن خود وارد شوید. )

آن را امتحان کنید!

اگر به داده های بیشتر و محدودیت های بالاتر نیاز دارید ، همیشه می توانید در یک برنامه ماهانه یا سالانه در محتوای Moz عضو شوید.

این تازه شروع به محتوای Moz است – ما در هنگام بهبود و پیشرفت بر عملکرد ، به کمک شما نیاز خواهیم داشت. دریغ نکنید که به ما اطلاع دهید که می خواهید چه چیزی را ببینید ، و با هر گونه اظهار نظر در زیر ، یادداشتی به تیم راهنمایی ما ، یا ارتباطات اجتماعی با ما تماس بگیرید.