نمودار۴-۱- درجه اهمیت فرآیندهای چرخه دانش تحت کنترل ابعاد کارت امتیازی متوازن -با توجه به اعداد جدول(۴-۳) میتوان گفت از نظر خبرگان در بعد مشتری، مهمترین فرآیند چرخه دانش، درونیسازی با وزن(۰٫۰۳۱۶) و بکارگیری دانش(۳۰۵٫۰) بوده و فرآیندهای خلق(۱۵۴٫۰) ،تسهیم (۱۵۲٫۰) و ذخیره دانش(۰۷٫۰) به ترتیب در اولویت های بعدی قرار دارند. در بعد فرآیندهای داخلی هم بهکارگیری(۴۲۲٫۰) و درونیسازی دانش (۲۲۹٫۰) مهمترین فرآیندها هستند و فرآیندهای تسهیم(۱۵۷٫۰)، خلق (۱۳۳٫۰) و ذخیره دانش(۰۵۷٫۰) از اهمیت کمتری برخوردارند. در بعد نوآوری و یادگیری مهمترین فرآیند بهکارگیری(۴۱۳٫۰) و خلق دانش(۲۴۵٫۰) بوده و درونیسازی(۱۵٫۰)، تسهیم(۱۳۵٫۰) و ذخیره دانش(۰۵۵٫۰) به ترتیب اهمیت کمتری دارند. در نهایت برای بعد مالی هم الویت فرآیندها به ترتیب بهکارگیری(۳۴۹٫۰)، خلق(۲۴۸٫۰)، تسهیم(۱۸۴٫۰)، درونیسازی (۱۳۴٫۰)و ذخیره دانش(۰۸۲٫۰ ) است. مرحله سوم: مقایسات زوجی دانشکدهها: پنج ماتریس مقایسه زوجی در این سطح از روابط وجود دارد که بردارهای الویت آنها به عنوان (Sikj) وارد جدول (۴-۲۰) میشوند. جدول(۴-۴) و نمودار (۴-۲) اولویت دانشکدهها را تحت کنترل فرآیندهای چرخه دانش در بعد مشتری را نشان میدهد. جدول (۴-۴) : اولویت دانشکدهها تحت کنترل فرآیندهای چرخه دانش در بعد مشتری
برای دانلود متن کامل پایان نامه به سایت jemo.ir مراجعه نمایید.