آیا اخیراً به گوگل Shopping توجه کرده اید؟ خوب ، بنابراین این یک هیجان تجارت الکترونیکی نیست که آمازون یا eBay هستند ، و بله ، این فقط با پست های پشتیبانی شده پر شده است. با این وجود بازی با آن ثابت می کند که تجربه مناسبی را ارائه می دهد.

و این تجربه باعث شد من فکر کنم. چه می شود اگر به جای تبلیغ حمایت مالی ، گوگل Shopping کاملاً جایگزین نتایج جستجوی ارگانیک برای نمایش داده شدگان معامله شود؟ آیا این یک تجربه کاربری بهتر است؟ من مقایسه محصولات با چندین خرده فروش را حتی بدون مراجعه به وب سایت مقایسه خواهم کرد. آیا این یک تجربه بهتر از فقط “ده پیوند آبی” است؟

در این پست می خواهم به اشتراک بگذارم که چرا فکر می کنم گوگل Shopping می تواند نتایج جستجوی ارگانیک را در آینده جایگزین کند و چگونه وب سایت ها می توانند آمادگی خود را برای این کار آغاز کنند.

نگاه دقیق تری به خرید گوگل

ما قبلاً شواهدی از Google مشاهده کرده ایم که سعی دارد کاربران را با بسته های محلی ، پروازها ، نمودارهای دانش و پاسخهای فوری کاربران در موتور جستجوی خود نگه دارد. چه می گویم خرید بعدی نیست؟ گوگل قبلاً مدتی است که از نتایج تبلیغات گوگل Shopping در نتایج جستجو استفاده می کند و اخیراً آزمایشات Showcase Shopping را شروع کرده اند و سطح قرار گرفتن در معرض محصول را در نتیجه جستجو افزایش می دهند.

این نتیجه خرید گوگل را برای “کفش قرمز” در زیر بررسی کنید:

گوگل این مسئله را واضح و روشن نمی کند که این تبلیغات پولی است و فقط یک اعلان کوچک در بالا سمت راست نشان می دهد. آیا کاربران به وضوح درک می کنند که این محصولات و مارک ها برای نمایش در اینجا پرداخت می کنند؟ به عنوان مشتری بالقوه ، تا زمانی که کفشهای قرمز مورد نظر خود را پیدا کنم ، حتی اهمیت دارد؟

اگر این نتیجه جستجوی من به جای نتیجه جستجوی ارگانیک معمولی باشد ، تجربه ای ناامیدکننده نبوده است. در حقیقت ، Google می خواهد مرا به عمل دلخواه من در واقع تحقیق / خرید کفش های قرمز نزدیک کند ، بدون این که من دیگر نیازی به ترک Google داشته باشم.

چرا فکر می کنم برنامه بلند مدت می تواند از طرح گوگل Shopping به عنوان جایگزینی برای نتایج ارگانیک فعلی استفاده شود؟ برای من ، صفحات فرود گوگل Shopping ارائه می دهد:

     

  • یک تجربه کاربری بهتر از اکثر سایتها – این آشنایی را دارد و به سرعت بارگیری می شود.
  •  

  • طیف وسیعی از کالاها از چندین تأمین کننده همه در یک مکان هستند.
  •  

  • مقایسه قیمت چندین تأمین کننده بدون نیاز به بارگیری دامنه های مختلف
    قیمت
     
  • ناوبری آسان برای درک آسان.
  •  

  • سازگار با تلفن همراه – لازم نیست در مورد نتیجه جستجو که روی آن کلیک می کنم قمار کنم.

این پیشرفت کاملاً به پیشرفت و پیشرفت جستجوی صوتی و استفاده از پرس و جوهای جستجوی مرکب می پردازد ، که من و تام آنتونی در سریال Searchscape Distilled در مورد آنها صحبت کردیم.

یک مثال قبلی از پرس و جو ترکیبی که تام آنتونی در SMX مونیخ به اشتراک گذاشته است آورده شده است:

فکر کردم با تلاش برای یافتن یک جفت کفش قرمز با استفاده از جستجوی صوتی ، این روند مشابه را امتحان کردم. نتایج بی نقص نبود و در این زمان تجربه کاربری خوبی نیست. با این حال ، این را با نتایج گوگل Shopping مقایسه کنید و خواهید دید که در آینده می توانیم با نتایج ارگانیک به سمت کدام سمت حرکت کنیم.

در زیر نحوه جستجوی نتایج جستجوی تلفن همراه (در سمت چپ) در مقابل نتایج جستجو ، در صورت کلیک روی گوگل Shopping (تصاویر در سمت راست) جستجو می کنید.

“باشه Google ، کفش به من نشان بده”

بله ، اینها قطعاً کفش هستند. تا کنون ، بسیار خوب برای هر دو نتیجه!

“باشه گوگل ، زیر ۰ ۴۰”

کاملاً زیر ۴ £ نیست ، اما آنها کفش در محدوده قیمت مناسب هستند. نتایج ارگانیک Google لیست محصولات را کاهش داده است و اکنون صفحات فروش فروشگاه های کفش را نشان می دهد.

SERP های فعلی خرید SERPS

“خوب Google ، به رنگ قرمز”

اکنون جستجوی ارگانیک کفش قرمز را لیست می کندصفحات فرود. با این حال ، به نظر می رسد تبلیغات راه خاموش هدف ، نمایش دوچرخه. از طرف دیگر ، گوگل Shopping تقریباً به محصولی که احتمالاً قصد خرید آن را دارم نزدیک می شود.

SERP های فعلی خرید SERPS

“باشه گوگل ، برای آقایان”

Organic همچنان علی رغم پرس و جو جستجوی خاص ، نتایج صفحه کفش های من را نشان می دهد که عمدتا در مردان است. آن را با گوگل Shopping مقایسه کنید ، که اکنون با اکثر معیارهای من به جز قیمت مطابقت دارد.

SERP های فعلی خرید SERPS

در حالی که جستجوی فوق نشان می دهد SERP های ارگانیک نتایج با کیفیت بالا را برای نمایش داده های مکالمه ایجاد نمی کنند ، می توانید مطمئن باشید که این نوع نتایج به پیشرفت خود ادامه می دهند. و هنگامی که این کار را انجام دهند ، نتیجه خرید گوگل بهترین پاسخ را برای درخواست کاربر ایجاد می کند و آنها را با کمترین تعداد کلیک به عملکرد مورد نظر خود می رساند.

بارها و بارها دیده ایم که Google تلاش کرده است تعدادی از مراحل مورد نیاز کاربر را کاهش دهد تا بتواند پاسخ خود را از طریق ویژگی هایی مانند بیمه اتومبیل ، مقایسه پرواز و پاسخ های فوری دریافت کند. به نظر می رسد مرحله بعدی خرید نیز منطقی باشد ، پس از اطمینان از نتایج جستجو.

آیا کاربر هنوز هم برای تکمیل معامله باید به سایت من بیاید؟

در ابتدا ، بله ، کاربر برای خرید باید مجبور شود روی صفحه شما کلیک کند. در حال حاضر ، گوگل Shopping به کاربران اجازه می دهد تا قبل از کلیک کردن به صفحه فرود ، اطلاعات بیشتری درباره محصول موجود در گوگل پیدا کنند تا خرید خود را تکمیل کنند.

اما در دراز مدت ، Google می تواند معامله مربوط به تجارت شما را تسهیل کند بدون اینکه کاربر هنوز به یک وب سایت ضربه بزند. ما شاهد آزمایش Google در سال ۲۰۱۵ در جستجوی پرداخت شده بودیم. در حالی که Google در آن زمان اظهار داشت که آنها قصد ندارند خرده فروش شوند (و من هنوز هم معتقدم که این واقعیت است) ، مطمئناً می دانیم که Google می خواهد کاربر را کامل کند. هدف آنها در اسرع وقت و به آسانی ممکن ، در حالت ایده آل در سیستم اکو سیستم گوگل باقی می ماند.

این چه معنی می تواند برای وب مسترها باشد؟

تغییر مانند این می تواند یک شمشیر دو لبه برای مشاغل باشد. اگر Google تصمیم گرفت محصول شما را با ظاهری برجسته تر از رقبا رتبه بندی کند ، سهولت استفاده آن می تواند شاهد افزایش قیمت فروش باشد. پایین دست؟ اگر Google تصمیم گرفت از این ویژگی برای کسب درآمد استفاده کند ، آنها می توانند از هر فروش مشابه آمازون و بی بی استفاده کنند.

ثانیا ، ما باید روش اندازه گیری ترافیک را به سایت خود (یا نه) اصلاح کنیم. این احتمال وجود دارد که اندازه گیری بیشتر از جلسات براساس برداشت ها و تبدیل ها باشد. بر اساس قالب گزارش فعلی موجود برای گوگل Shopping ، کاربران ممکن است به کلیک و نرخ کلیک از طریق دسترسی دسترسی داشته باشند ، اما از آنجا که هیچ داده واقعی به گوگل Analytics منتقل نمی شود ، این احتمال وجود دارد در کنسول جستجوی گوگل گزارش شود.

البته ، ما همچنان گزارش رتبه بندی را می خواهیم. شرکت های ردیابی رتبه بندی مانند GetStat و SEMRush باید محصولات خود را برای ردیابی لیست محصولات به همان روشی که ما در ۱۲ ماه گذشته شاهد ردیابی بسته های محلی و داده های ساخت یافته بودند ، تطبیق دهند.

چگونه می توانیم برای این کار آماده شویم؟

آماده سازی برای دنیایی که به نظر می رسد Google به این صورت در دو سطل قرار می گیرد: در صورت داشتن کالاهای فیزیکی چه کاری باید انجام دهید و اگر نمی کنید (به عنوان مثال ، اگر یک سایت وابسته هستید) چه کاری باید انجام دهید.

اگر شما صاحب محصول هستید:

اگر شما محصول این محصول را دارید (به عنوان مثال ، شما تلویزیون را بورس می کنید و می فروشید) ، پس باید به دنبال این باشید که اطلاعات مربوط به محصولات خود را در حد امکان در اختیار گوگل خود قرار دهید تا مطمئن شوید که از فرصت مطلوب برای نمایش در نتایج موتور جستجو برخوردار هستند. اطمینان حاصل کنید که صفحات محصول بهینه شده اند ، بنابراین Google می داند محصول را نشان می دهد. از همه مهمتر ، ما توصیه می کنیم داده های ساختاری را در جای خود قرار دهید (اولویت فعلی گوگل برای استفاده از JSON-LD برای مدیران وب است.)

همچنین ممکن است مزایای آنی وجود داشته باشد ، مانند گرفتن قطعات ثروتمندتر در نتایج جستجو و احتمال افزایش حضور در آنجعبه های swer (و رقبا جهش) ، اما این به سایت شما در آینده کمک می کند.

آیا می خواهید درباره JSON-LD اطلاعات بیشتری کسب کنید؟ توصیه می کنم از منابع زیر مطالعه کنید:

     

  • معرفی گوگل با داده های ساخت یافته
  •  

  • بریجت راندولف ، مشاور مقطعی ، در مورد چگونگی ممیزی برای فرصتهای دادههای ساختار یافته بحث می کند
  •  

  • راهنمای BuiltVisible به Microdata ، JSON-LD & Schema

علاوه بر این ، ما باید شروع به جستجوی قیف بالاتر و ایجاد محتوا کنیم که باعث می شود کاربران دوباره برگردند. می دانم ، از گفتن آن متنفرم ، اما باید محتوای عالی تولید کنیم! من در مورد چگونگی نزدیک شدن Wire Wireter به این موضوع در یک لحظه بحث خواهم کرد.

اگر خط لوله را پایین بیاندازید ، اگر گوگل تصمیم گرفت که بتواند پردازش معاملات کاربر را در درون خود گوگل انجام دهد ، می خواهید باز کردن وجه خود را به عنوان API در نظر بگیرید. این یک الزام در آزمایش پرداخت شده گوگل بود و به همین ترتیب می تواند یک ضرورت باشد که در آینده در اینجا ظاهر شود.

اگر محصول خود را ندارید و یک سایت وابسته یا سایت نقد و بررسی هستید ، و غیره.

رتبه بندی برای هر دو جستجوی اطلاعات معامله ای و اطلاعات می تواند دشوارتر شود. حتی ممکن است رتبه بندی برای اصطلاحات جستجوی کاملاً مشخص دم بلند غیرممکن باشد.

توصیه ها از بالا تفاوت چندانی با هم ندارند. ما هنوز باید اطلاعات ساختار یافته ای بدست آوریم تا در حال حاضر جوایز را بدست آوریم و تولید محتوای عالی را انجام دهیم که قیف بالاتری داشته باشد.

تولید محتوای عالی و مفید

ویل کریتلو اخیراً من را به عنوان یکی از وب سایت های مراجعه کننده خود به WireCutter معرفی کرده است. این سایتی است که تحقیقات مربوط به محصول را به شدت انجام داده است. با مقالاتی کاملاً عمیق درباره اینکه کاربران باید کدام محصولات را بخرند ، آنها فرایند فکر را از “کدام کالایی باید خریداری کنم؟” و در عوض ، بر اساس نیازهای من ، بگویید ، “نگران انجام تحقیقات دیگری نباشید ، ما این کار را برای شما انجام داده ایم. فقط این را بخرید. “

برای اتمام ، دوست دارم افکار شما را بشنوم:

     

  • چگونه آینده تجارت الکترونیک به نظر می رسد؟
  •  

  • چطور از جستجوی صوتی ، به ویژه از پرس و جوهای ترکیبی و تجدید نظر شده استفاده کرده اید؟
  •  

  • آیا فکر می کنید خرید Google با جایگزین کردن طرح جستجوی ارگانیک فعلی ، یک تجربه کاربری بهبود یافته را فراهم می کند؟

در نظرات زیر یا بیشتر در توییتر به من برسید -the_timallen.

SERP های فعلی خرید SERPS