چه عواملی را در نظر می گیرد که Google هنگام وزن کردن یک صفحه دارای کیفیت بالا یا پایین است و چگونه می توانید خود آن صفحات را شناسایی کنید؟ یک لیست از لباس های شسته شده برای بررسی اینکه کدام صفحات را درجه بندی می کند و کدام ها نیست ، وجود دارد ، از رفتار جستجوگر تا بارهای بارگذاری صفحه تا اشتباهات املایی. رند همه را در این قسمت از وایت برد جمعه پوشش می دهد.

رونوشت ویدئویی

هودی ، طرفداران موز ، و از نسخه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. این هفته می خواهیم در مورد چگونگی تشخیص اینکه آیا گوگل فکر می کند صفحه ای در وب سایت دارای کیفیت بالقوه ای پایین است صحبت کنیم و آیا این می تواند ما را به سمت گزینه های بهینه سازی سوق دهد.

بنابراین همانطور که قبلاً در اینجا در Whiteboard جمعه درباره آن صحبت کرده بودیم ، و من مطمئن هستم که بسیاری از شما آزمایشاتی را انجام داده اید که بریتنی مولر از موز در مورد حذف صفحات با کیفیت پایین انجام داده است ، شما دیدید که روی هینکیس از SimilarWeb در مورد چگونه آنها صفحات بی کیفیت را از سایت خود حذف کرده و شاهد افزایش رتبه بندی در تعداد زیادی از مطالب بودند. بنابراین بسیاری از افراد سعی در استفاده از این تاکتیک داشته اند. چالش این است که بدانیم کدام صفحات در واقع کیفیت پایین دارند. این چه چیزی است؟

بنابراین Google ایده هایی در مورد کیفیت بالا در مقابل کیفیت پایین دارد ، و برخی از آنها کاملاً آشکار است و ما با آنها آشنا هستیم و برخی از آنها ممکن است جذاب تر باشند. بنابراین…
ایده

     

  • گوگل محتوای منحصر به فرد را می خواهد .
  •  

  • آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که مقدار جستجوگرها از آن محتوا بی نظیر است ، نه این که فقط کلمات و عبارات مختلف در صفحه باشد ، بلکه ارزش ارائه شده در واقع متفاوت است. اگر سؤال بیشتری در مورد آن دارید می توانید جمعه وایت برد را با ارزش منحصر به فرد بررسی کنید.
  •  

  • آنها دوست دارند منابع خارجی زیادی را مشاهده کنند که به یک صفحه پیوند می دهند . این به آنها می گوید که این صفحه احتمالاً از کیفیت بالایی برخوردار است زیرا دارای ارزش مرجع است.
  •  

  • آنها همچنین دوست دارند صفحات باکیفیت ، نه فقط منابع ، دامنه ها بلکه صفحات باکیفیت را که به این صفحه پیوند دارند مشاهده کنند. این می تواند پیوندهای داخلی و خارجی باشد. بنابراین به این صورت است که اگر صفحات باکیفیت در وب سایت شما به صفحه دیگری در سایت شما پیوند دارند ، گوگل غالباً به این روش تفسیر می کند.
  •  

  • صفحه با موفقیت به جستجوی جستجوگر پاسخ داد .

این یک موضوع جذاب است. بنابراین اگر شخصی یک جستجو را انجام داد ، بیایید بگوییم در اینجا جستجوی “شستشوی فشار” را در گوگل تایپ می کنم. من فقط می خواهم “شستشوی فشار” بنویسم. این صفحه پیش می آید شخصی روی آن صفحه کلیک می کند ، و در اینجا می ماند و شاید به گوگل برگردد ، اما بعد از آن یک جستجوی کاملاً متفاوت را انجام می دهند یا اینکه به یک کار متفاوت می روند ، به یک وب سایت دیگر مراجعه می کنند ، آنها به ایمیل خود باز می گردند ، هر چه این است. بسیار خوب است ، این صفحه پرس و جو را حل کرد.

     

  • در هر صفحه اتصال سریع بارگیری می شود .
  •  

  • آنها می خواهند با هر تجربه و طراحی بصری کاربر در هر دستگاهی ، دسترسی به کیفیت بالا را مشاهده کنند ، بنابراین موبایل ، دسک تاپ ، رایانه لوحی ، لپ تاپ.
  • موبایل

     

  • آنها می خواهند ببینند که در واقع به صورت گرامری صحیح و کاملاً صحیح است . من می دانم که ممکن است این یک جای تعجب آور باشد ، اما ما در واقع تست هایی را انجام داده ایم و دیدیم که با داشتن املای ضعیف یا گرامر بد ، می توانیم قطعه های برجسته از گوگل حذف شود. بنابراین شما می توانید یک قطعه برجسته داشته باشید ، این کار در SERP ها بسیار عالی انجام می شود ، شما چیزی را در آنجا تغییر می دهید ، آنرا آشفته می کنید ، و Google می گوید: “صبر کنید ، نه ، که دیگر صلاحیت آن را ندارید ، دیگر پاسخی با کیفیت بالا ندارید. ” بنابراین به ما می گوید که آنها در حال تجزیه و تحلیل صفحات برای آن نوع اطلاعات هستند.
  •  

  • محتوای غیر متنی نیاز به گزینه های متن دارد . به همین دلیل Google استفاده از صفت alt را ترغیب می کند. به همین دلیل است که در ویدیوها متن را دوست دارند. در اینجا در جمعه وایت برد ، همانطور که من صحبت می کنم ، متن زیر این فیلم وجود دارد که می توانید آل را بخوانید و دریافت کنیدمحتوا را بدون نیاز به گوش دادن به من ، اگر نمی خواهید یا به هر دلیلی از نظر فنی یا دسترسی ، به دلایل معلولیت توانایی این کار را ندارید.
     
  • آنها همچنین دوست دارند محتوایی را مشاهده کنند که به خوبی سازمان یافته و مصرف و درک آن آسان باشد . آنها تفسیر می کنند که از طریق مجموعه ای از چیزهای مختلف ، اما برخی از سیستم های یادگیری ماشینی مطمئناً می توانند آن را انتخاب کنند.
  •  

  • سپس آنها می خواهند برای اطلاعات بیشتر یا برای پیگیری کارها یا استناد به منابع ، مطالبی را مشاهده کنند که به منابع اضافی اشاره می کنند . بنابراین پیوندهای خارج از صفحه این کار را انجام می دهند.

این یک لیست جامع نیست. اما اینها مواردی است که می تواند در مقابل کیفیت پایین Google به کیفیت بالا بگوید و شروع به گرفتن فیلتر آنها کند.

چگونه سئو و بازاریابان می توانند صفحات را در سایتها فیلتر کنند تا شناسائی بالایی را در مقابل کیفیت پایین داشته باشند؟

به عنوان یک بازاریاب ، به عنوان یک SEO ، روندی وجود دارد که می توانیم از آن استفاده کنیم. ما به تک تک این مؤلفه هایی که Google قادر به اندازه گیری آنها است دسترسی نداریم ، اما می توانیم مواردی را جستجو کنیم که به ما در تعیین این موضوع کمک می کند کیفیت بالایی داشته باشد ، این کیفیت پایین است ، شاید من باید سعی کنم این حذف یا حذف آن را از اگر کیفیت پایین دارد سایت را بازسازی کنید و یا مجدداً آن را بازیابی کنید.

به طور کلی ، من می خواهم از شما بخواهم که نه را به استفاده از مواردی مانند:

الف. زمان در سایت ، زمان خام در سایت

ب. نرخ جستن خام

ج. بازدیدهای ارگانیک

د. تبدیل های کمک شده

چرا که نه؟ زیرا به خودی خود ، همه اینها می توانند سیگنالهای گمراه کننده باشند.

بنابراین مدت زمان طولانی در وب سایت شما می تواند به دلیل این باشد که کسی بسیار به مطالب شما مشغول است. این همچنین می تواند به این دلیل باشد که کسی بسیار ناامید شده است و آنها نمی توانند آنچه را که لازم دارند پیدا کنند. بنابراین آنها می خواهند به نتیجه جستجو برگردند و روی چیز دیگری کلیک کنند که به سرعت به سؤال پاسخ داده شده خود را با روشی در دسترس پاسخ دهد. شاید تعداد پنجره های بازشو زیادی داشته باشید و مجبور به کلیک بر روی آنها هستید و یافتن دکمه x دشوار است و باید در محتوای شما به پایین بروید. بنابراین آنها از نتیجه شما بسیار ناراضی هستند.

نرخ گزاف گویی به طور مشابه کار می کند . اگر به یک سؤال بسیار ساده پاسخ دهید یا اگر قدم بعدی رفتن به جایی دیگر است یا اگر قدم بعدی وجود ندارد ، نرخ گزاف گویی می تواند یک چیز خوب باشد. اگر من فقط می خواهم به دست بیاورم ، “سلام ، من به برخی از نکات شستشوی فشار برای این نوع از چوب تحت درمان نیاز دارم ، و باید بدانم که اگر فشار را در شستن چوب در این سطح فشار انجام دهم ، آیا درمان را حذف می کنم یا خیر. و معلوم است نه ، من خوبم عالی. متشکرم. من تمام شده ام دیگر نیازی به بازدید از وب سایت شما ندارم. میزان گزاف گویی من بسیار ، بسیار بالا بود. شاید شما در دهه ۸۰ یا ۹۰ درصد نرخ گزاف گویی را داشته باشید اما به جستجوی جستجوگر پاسخ داده اید. شما آنچه گوگل را می خواهد انجام داده اید. بنابراین نرخ گزاف گویی به خودی خود ، معیار بد است.

با بازدیدهای ارگانیک شما می توانید صفحه ای با کیفیت نسبتاً پایین داشته باشید که مقدار مناسبی از ترافیک ارگانیک را به یک دلیل یا دلیل دیگر دریافت می کند ، و این می تواند به این دلیل باشد که هنوز هم برای چیزی رده بندی می کند یا به دلیل اینکه برای دسته ای از وسایل دم بلند قرار می گیرد ، اما ناامید کننده است جستجوگرها این یکی در دراز مدت کمی بهتر است. اگر در طول هفته ها یا ماه ها به این موضوع نگاه کنید که برخلاف روزها است ، به طور کلی می توانید حس بهتری پیدا کنید ، اما با این حال ، به خودی خود ، من آن را دوست ندارم.

تبدیل های دستیاری نمونه بسیار خوبی است . این صفحه ممکن است کسی را تبدیل نکند. ممکن است فرصتی برای رها کردن کوکی ها باشد. ممکن است فرصتی باشد برای مشاهده مجدد یا انتقال مجدد به شخصی یا مجبور کردن آنها برای ثبت نام در لیست ایمیل ، اما ممکن است مستقیماً به هر هدف تبدیل شده به شما تبدیل نشود. این بدان معنا نیست که محتوای کم کیفیت است.

این می تواند یک شروع خوب باشد:

بنابراین آنچه من می خواهم به شما ترغیب کنم این کار را انجام دهید این است که این موارد را به عنوان ترکیبی از معیارها فکر کنید. هر زمان که در مورد کیفیت پایین در مقابل کیفیت بالا تجزیه و تحلیل می کنید ، ترکیبی از رویکرد معیارها را که استفاده می کنید ، داشته باشید.

۱ ٫ این می تواند ترکیبی از معیارهای نامزدی باشد . من قصد دارم به نگاه …

     

  • تعداد بازدیدها
  •  

  • خارجی و داخلی
  •  

  • بعد از فرود قصد دارم به صفحات در هر بازدید مراجعه کنم . بنابراین اگر کسی به صفحه رسید و بعد از آن صفحات دیگری را در سایت مرور کرد ، این یک علامت خوب است. اگر تعداد کمی از آنها را مرور کنید ، نه به عنوان یک نشانه خوب ، بلکه به خودی خود گرفته نمی شود. باید با مواردی مانند زمان در سایت و میزان گزاف گویی ، کل بازدیدها و بازدیدهای خارجی ترکیب شود.

۲ ٫ می توانید برخی از معیارهای خارج از سایت را ترکیب کنید . بنابراین چیزهایی مانند …

     

  • پیوندهای خارجی
  •  

  • تعداد دامنه های پیوند دهنده
  •  

PA و سهام اجتماعی شما مانند Facebook ، Twitter ، لینکدین تعداد اشتراک گذاری ، این موارد همچنین در اینجا قابل اجرا هستند. اگر چیزی را دیدید که سهام اجتماعی را بدست می آورد ، خوب ، شاید با جستجوگرها مطابقت نداشته باشد.نیاز دارد ، اما هنوز هم می تواند محتوای با کیفیت بالا باشد.

۳ met معیارهای موتور جستجو . می توانید نگاه کنید …

     با وارد کردن یک URL به طور مستقیم در نوار جستجو یا نوار مرورگر و دیدن اینکه آیا صفحه ایندکس شده است ،

  • >
  • را وارد کنید.

     

  • همچنین می توانید به چیزهایی نگاه کنید که برای عنوان خودشان رتبه بندی می کنند .
  •  

  • می توانید در کنسول جستجوی گوگل جستجو کرده و نرخ کلیک از طریق آن را ببینید .
  •  

  • می توانید به محتوای منحصر به فرد در مقابل مطالب تکراری نگاه کنید . بنابراین اگر یک URL را اینجا تایپ کنم و ببینم چندین صفحه از سایت من بر می گردند ، یا اگر عنوان صفحه ای را که ایجاد کرده ام تایپ می کنم و می بینم که چندین آدرس اینترنتی از وب سایت خودم برگشته اند ، می دانم که وجود دارد برخی از مشکلات منحصر به فرد بودن در آنجا.
  • مشکلات

۴ ٫ تقریباً مطمئناً می خواهید بررسی تعداد انگشت شماری از صفحات را انجام دهید .

     

  • صفحات زیرمجموعه ها یا زیر پوشه ها یا زیر دامنه ها ، اگر آنها را دارید ، و بگویید ، “آه ، بیدار شوید. آیا این واقعاً به جستجوگرها کمک می کند؟ آیا این محتوا فعلی و به روز است؟ استانداردهای سازمان ما؟ “

با استفاده از این ترکیبات متریک می توانید سطل دیگری بسازید. با صادر کردن تمام URL های خود می توانید این کار را به روشی بسیار آسان انجام دهید. می توانید از چیزی مانند Screaming Frog یا خزنده Moz یا DeepCrawl استفاده کنید ، و می توانید تمام صفحات خود را با معیارهایی مانند اینها به صفحه گسترده صادر کنید و سپس می توانید شروع به مرتب سازی و فیلتر کنید. می توانید نوعی الگوریتم ایجاد کنید ، برخی از معیارهایی که تعیین می کنید در چیزهای ID’ing بسیار خوب است ، و با بررسی دست خود آن را دوبار بررسی کنید. من قصد دارم از شما بخواهم که آنها را در سه نوع سطل قرار دهید.

من اهمیت بالا بنابراین اهمیت بسیار بالا ، محتوای با کیفیت بالا ، شما قصد دارید آن مطالب را حفظ کنید.

II. نیاز به کار دارد . دوم در واقع مواردی است که نیاز به کار دارد اما هنوز هم برای ماندن در موتورهای جستجو به اندازه کافی خوب است. افتضاح نیست این به برند شما آسیب نمی رساند ، و مطمئناً آن چیزی نیست که موتورهای جستجو با کیفیت پایین می نامند و شما را به مجازات می رسانند. این فقط مطابق انتظارات یا امیدهای شما نیست. این بدان معناست که می توانید مجدداً آن را مجدداً چاپ کنید یا روی آن کار کنید و آن را بهبود بخشید.

III. کیفیت پایین این واقعاً مطابق با استانداردهایی نیست که شما در اینجا آورده اید ، بلکه آنها را بطور کامل پاک نکنید. چند آزمایش انجام دهید یک نمونه از بدترین آشغالهایی را که سطل کمتری را در آن قرار داده اید ، از سایت خود حذف کنید ، حتماً یک نسخه را نگه دارید و ببینید با حذف چند صد یا چند هزار از آن صفحات ، افزایش را مشاهده می کنید. خزیدن بودجه و فهرست بندی و رتبه بندی و جستجوی ترافیک. در این صورت ، می توانید کم و بیش با چیزهایی که از آن سطل کم کیفیت برداشته می شوید ، کم و بیش قضاوت کنید و آزادتر باشید و بارها نتایج بسیار خوبی را از گوگل مشاهده کنید.

همه درسته ، همه امیدوارم که از این نسخه از Whiteboard Friday لذت برده باشید ، و ما هفته آینده دوباره شما را خواهیم دید. مراقب باش.

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com